fbpx

2023-cü ilin ən populyar dizayn üslubları və loqo tendensiyaları hansılardır?

Çap məhsulları brendlərin özlərini ifadə etmələri və hədəf auditoriyalarına çatmaları üçün effektiv vasitədir. Çap məhsullarında dizayn meylləri və loqo meylləri sürətlə dəyişməkdə davam edir. Minimalist dizaynlar, təbii və üzvi mövzular, yaradıcı formalar və kəsiklər kimi tendensiyalar bu gün gündəmdədir. Bu bloq yazısında biz çap materiallarında populyar dizayn üslublarını və 2023-cü il loqo tendensiyalarını əhatə edəcək və ruhlandırıcı təkliflər təqdim edəcəyik. Ancaq unutmayın ki, dizayn meylləri daim dəyişir, ona görə də brendinizi təmsil edən dizaynlarınızı mütəmadi olaraq yeniləmək vacibdir. Əgər hazırsınızsa, gəlin 2023-cü ilin çap və loqo trendlərinə nəzər salaq!

Minimalist və təmiz dizaynlar

Minimalizm son illərdə dizayn dünyasında böyük bir tendensiya halına gəldi və bu üslub 2023-cü ildə populyarlığını artırmağa davam edir. Düz xətlərin, açıq tonların və boşluqların istifadəsi dizaynlarınızın müasir görünüşə sahib olmasını təmin edir. Minimalist və göz oxşayan dizaynlar vizit kartlarından broşuralara, afişalardan kataloqlara qədər bir çox müxtəlif çap materiallarında üstünlük verilən yanaşmadır.

Rəng qradientləri

Rəng qradientləri rəng keçidlərindən istifadə edərək son illərdə çox məşhur olan bir tendensiyadır və loqolar üçün enerjili və diqqəti çəkən effekt yaradır. 2023-cü ildə rəng qradientləri daha cəsarətli və daha diqqət çəkən üsullarla istifadə olunmağa davam edir. İki və ya daha çox rəng tonunu birləşdirən loqolar markanızın dinamizmini və canlılığını səlis şəkildə vurğulayır.

Təbii və üzvi temalar

Ətraf mühit şüurunun artması ilə 2023-cü ildə çap materiallarında təbii və üzvi mövzular ön plana çıxıb. Təbii rəng palitraları, bitki motivləri və təbii tekstura markaları ekoloji cəhətdən təmiz və təbiət sevgisini əks etdirən görüntü yaratmağa kömək edəcək, eyni zamanda çap materiallarınızda hərarət və səmimiyyət yaratmağa kömək edəcək. Təkrar emal edilmiş kağızlara üstünlük vermək sizə, həm də ətraf mühitə uyğun yanaşmanı təmin edəcək.

Yaradıcı tipoqrafiya

2023-cü ildə loqo dizaynlarında yaradıcı tipoqrafiya tendensiyası ön plana çıxır. Brendinizi təmsil edən adın və ya abbreviaturanın unikal dizaynı loqotipinizə xarakter və orijinallıq əlavə edə bilər. Kursiv, yuvarlaq və ya böyük hərflər kimi müxtəlif tipoqrafiya üslubları loqotipinizi rəqiblərinizdən fərqləndirməyə kömək edir.

Həndəsi fiqurlar və kəsiklər

Sadə düzbucaqlıların xaricində yaradıcı forma və kəsiklərdən istifadə çap materiallarını daha cəlbedici edə bilər. Xüsusi kəsimlər, bükülə bilən broşuralar, müxtəlif qatlama üsulları və qeyri-adi formalar brendinizi fərqləndirəcək və rəqiblərinizdən fərqlənməyə kömək edəcək. Eyni zamanda həndəsi naxışlarla zənginləşdirilmiş loqolar da diqqəti cəlb edən variantdır.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

© Tan Media 2024