fbpx

Loqo necə hazırlanır?

Müasir rəqabətli iş dünyasında şirkətlər öz mövqelərini möhkəmləndirmək üçün indi müxtəlif üsullara əl atırlar. Bu üsulların əsas məqsədi əslində şirkətləri müştərilərin gözündə daha cəlbedici etmək və şirkətləri əldə saxlamaq nisbətini artırmaqdır. Şirkətlərin istehsal etdiyi məhsullar nə qədər keyfiyyətli olsa da, yaxşı marketinq texnikası ilə doğru hədəf kütləsinə əks olunmadıqca şirkət istədiyi məhsuldarlığı ala bilmir. Doğru hədəf auditoriyaya çatmağın ən təsirli və yaddaqalan üsullarından biri şirkəti düzgün tanıtmaqdır. Effektiv şirkət adının seçilməsi bu mövzuda ilk addım olacaq. Ancaq insanların sadəcə adları xatırlamaqda çətinlik çəkdiyini nəzərə alsaq, bu kifayət deyil. Bu problemi həll etmək üçün şirkətlər özlərini və markalarını ən yaxşı şəkildə təqdim etmək üçün dizayn etdikləri loqolardan istifadə edirlər. Bu səbəbdən şirkətlərin tanıtımı üçün əhəmiyyətli olan loqoların dizaynı da çox önəmlidir. Loqoların təsirli olması üçün bəzi xüsusiyyətlər olmalıdır. Bunlardan ən əsası loqonun başa düşülməsi və brendi yaxşı təmsil etməsidir. Eyni zamanda loqolar şirkətlərə xas olmalıdır, yəni rəqib şirkətləri xatırlada biləcək hər hansı detallardan, xüsusən loqo hazırlayarkən qaçınılmalıdır. Eyni zamanda, loqolar o qədər sadə və asan oxunmalıdır ki, hər kəs onları anlaya bilsin. Bütün bunları nəzərə alaraq, loqomuzu yaratma mərhələlərinə keçə bilərik.

Loqo yaradarkən ilk növbədə istifadə olunacaq şrift çox önəmlidir. Əl yazısı gözəl görünsə də, hər kəs tərəfindən oxunmaya bilər. Bundan əlavə, loqonun tətbiq olunacağı sektor da şrift üçün vacibdir. Moda sənayesi üçün hazırlanan loqolarda kursiv hərflərlə zərif mətn gözəl olsa da, eyni şrift tipinin dəmir-polad sənayesi üçün uyğun gəlməyəcəyi bir həqiqətdir. Bu ağır sənaye növü üçün daha çox mexaniki şriftlər daha xoş ola bilər. İkincisi, loqoları hazırlayarkən rənglərin ağ-qara balansına diqqət yetirilməlidir. İstənilən rəng yaxşı hazırlanmış, balanslaşdırılmış loqoya asanlıqla uyğunlaşdırıla bilər. Bundan əlavə, qara və ağ çapları nəzərə alsaq, loqo heç bir rəng olmadan asanlıqla başa düşülməlidir. Rəng seçimi çox vacib məsələdir. Seçilmiş rənglərin şirkətin korporativ kimliyini əks etdirməsinə diqqət yetirilməlidir. Əks halda müştərilərin şirkətlə loqo arasında əlaqə qurması çətinləşəcək. Rənglə bağlı digər mühüm məsələ də seçilən rənglərin rəqib şirkətlərdən mümkün qədər fərqli olmasıdır. Rənglər insanlar tərəfindən daha asan yadda qalacağı üçün loqolarınızda istifadə etdiyiniz fiqurlar rəqiblərinizinkindən fərqli olsa belə, rənglər oxşar olduqda müştərilərin şüurunda şirkət çaşqınlığına səbəb ola bilər. Digər vacib məsələ hazırlayacağınız loqotipin ölçüsüdür. Loqolarınız hər yaşda olan insanların asanlıqla qavrayacağı dizayna malik olmalıdır. Bundan əlavə, böyük ölçülərdə loqoları çap etmək və istifadə etmək həmişə mümkün olmur. Loqoların texniki cəhətdən başa düşülməsinə xüsusi diqqət yetirilməlidir.

Loqolar yalnız mətndən ibarət ola bilər və ya onları daha yaddaqalan etmək üçün müxtəlif fiqurlarla zənginləşdirilə bilər. Loqolarda istifadə olunacaq fiqurlar hazırlanarkən ölçü qaydaları da nəzərə alınmalıdır. Bundan əlavə, istifadə ediləcək bu rəqəmlərin şirkət sektoru ilə əlaqəli olması, lazım olduqda insanların loqoları daha asan yadda saxlamasına kömək edəcəkdir. Bundan əlavə, bu rəqəmlərin şirkətə xas olmasına diqqət yetirilməlidir. Sizə fərqli bir sənayeni və ya rəqabət aparan şirkətləri xatırladan rəsmlərdən çəkinmək lazımdır. Loqolar hazırlanarkən bəlkə də ən vacib məsələ hazırlanan loqoların praktik və faydalı olmasıdır. Nəticə etibarı ilə şirkətlər indi ondan korporativliklərinin simvolu kimi bütün mümkün sahədə istifadə edirlər. Bu səbəblə hazırlanan loqoların blankların, şirkət zərflərinin, faylların, tanıtım məhsullarının fonuna uyğunlaşdırıla bilməsi və bu məhsullarda təmsil etdiyi şirkətin başa düşülməsi çox vacibdir. Xülasə etmək lazımdır ki, şirkətlər üçün güclü bir təmsil və reklam vasitəsi olan loqolar hazırlanarkən istifadə olunacaq şrift, parametrlər, rəng seçimləri, onlara tətbiq olunacaq ölçü və rəqəmlərə diqqət yetirilməklə diqqətlə hazırlanmalıdır.

Məhsullarımızın daha ətraflı təsvirini və çeşidini görmək üçün, zəhmət olmasa bizim Qrafik dizayn səhifəmizə göz atın

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

© Tan Media 2024