fbpx

Marketinq nədir?

marketinq nedir


Marketinq məhsul və ya xidmətin satışı üçün potensial müştərilərin əldə edilməsi və müştərilərin loyallığının təmin edilməsi prosesidir. Əslində, daha təfərrüatlı və dərindən baxdığınız zaman marketinqin böyük ölçüdə reklam və satışla üst-üstə düşdüyünü görə bilərsiniz.

marketinq nə deməkdir

Əvvəlcə məhsulun inkişafı və məhsul satışı mərhələlərində marketinqin nə üçün zəruri olduğunu düşünə bilərsiniz. Bu çox təbii olsa belə, bir az daha düşünməyə başlayanda sualınızın cavabını tapacaqsınız. Marketoloqlar əslində müştərilərinizə ən yaxın gördüyünüz insanlardır. Marketoloqlar daim istehlakçıları araşdırır və təhlil edirlər. Onlar fokus qrupları təşkil edir, sorğularla istehlakçıları bir araya gətirir, onların satın alma davranışını araşdırır və bütün bunları aşağıdakı sual çərçivəsində edirlər: “İstehlakçı sözügedən bizneslə harada, nə vaxt və necə ünsiyyət qurmaq istəyir?”.

Marketinqin tərifi

Marketinq, müştərilərin ehtiyaclarını öyrənib bu ehtiyaclara cavab verərək məhsul və xidmətləri təqdim etmək prosesidir.. Bu proses bazar araşdırması, təhlil və ideal müştərilərin maraqlarını anlamaq yolu ilə baş verir. Marketinq məhsulun inkişafı, paylama üsulları, satış və reklam da daxil olmaqla, biznesin bütün aspektləri ilə əlaqədardır. Müasir marketinq 1950-ci illərdə, insanlar bir məhsulu tanıtım etmək üçün çap mediasından daha çox istifadə etməyə başlayanda başladı. Televiziyalar insanların evlərinə çatmağa başlayanda marketoloqlar bütün kampaniyaları bir çox platformada keçirə bildilər. 21-ci əsrdə marketoloqlar daha çox əhəmiyyət kəsb etməyə başlayıb. Çünki şirkətlər satış uğurunu optimallaşdırmaq üçün istehlakçılara çatmağın ən yaxşı yolunu tapmaq istəyirlər.

marketinq-menasi-nedir

Marketinqin növləri

Marketinq, müəssisələrin məhsul və xidmətlərini müştərilərə çatdırmağa yönəldilmiş kompleks bir fəaliyyətdir. Bu prosesin effektivliyi, seçilmiş marketinq strategiyasına və taktikalarına bağlıdır. Marketinqin özündə bir çox növləri vardır ki, hər biri müxtəlif məqsədlərə və hədəf seqmentlərə xidmət edir.

Marketinqin bir çox növləri vardır və hər biri müəyyən məqsədlərə cavab verir. Aşağıda marketinqin əsas növlərini və onların qısaca təsvirini tapa bilərsiniz:

Bu növlər marketinqin geniş sahəsini əhatə edir və hər biri müəyyən məqsədlərə cavab verir. İşinizin və məqsədlərinizin tələblərinə əsasən müvafiq marketinq strategiyasını seçmək vacibdir.

Digital marketinq

  • Açıqlama: İnternet və elektron vasitələrlə həyata keçirilən marketinq fəaliyyətləri.
  • Nümunə: Sosial media reklamları, e-poçt marketinqi, SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırma), PPC (Başına Ödənişli Reklam) kampaniyaları.

Ənənəvi marketinq

  • Açıqlama: Aktiv şəkildə ənənəvi vasitələrlə müştərilərə məhsul və ya xidmətləri nümayiş etdirən marketinq növüdür.
  • Nümunə: Televiziya və radio reklamları, flayer, billboard və s.

Birbaşa marketinq

  • Açıqlama: Birbaşa müştəriyə müraciət edən marketinq növü.
  • Nümunə: E-poçt kampaniyaları, SMS reklamları.

Tədbir Marketinqi

  • Açıqlama: Özəl tədbirlər və təşkilatlar vasitəsilə markanın tanıtılması.
  • Nümunə: Konfranslar, seminarlar, açılış mərasimləri.

Məzmun marketinqi

  • Açıqlama: Dəyərli, maraqlı və əlaqəli məzmun yaratmaqla müştəriləri cəlb etmək.
  • Nümunə: Blog yazıları, sosial medya paylaşımları və video məzmunları.
marketinqin mənası

Marketinq və reklam

Marketinq çarxdırsa, reklam o çarxın üzərindəki hissədən başqa bir şey deyil. Marketinq məhsulun inkişafı, bazar araşdırması, məhsulun paylanması, satış strategiyası, ictimaiyyətlə əlaqələr və müştəri dəstəyi tələb edən bir işdir. Marketinq biznesin satışının bütün mərhələlərində vacibdir. Bundan əlavə, marketinq hədəf auditoriyanı müəyyən etmək və onlarla ünsiyyət qurmaq, marka bilinirliyini artırmaq və zamanla brendə sadiqlik yaratmaq üçün çoxsaylı platforma və taktikalardan istifadə edilə bilər. Reklam isə marketinqin yalnız bir komponentidir. Yuxarıda göstərilən daha vahid məqsədlərin bir hissəsi kimi məhsul və ya xidmət haqqında məlumatlılığı yaymaq üçün strateji səydir. Sadəcə olaraq, reklam marketoloqların məhsul satmaq üçün istifadə etdiyi yeganə üsul deyil. Məsələn, bir şirkət yeni bir məhsul təqdim etmək istəyir. Bu məhsulu müştəri bazasına tanıtmaq üçün kampaniya yaradılacaq. Bu şirkətin üstünlük verdiyi kanallar Facebook, Instagram, Google və şirkətin öz saytıdır. O, müxtəlif kampaniyalarını dəstəkləmək və bu kampaniyalarla potensial satışlar yaratmaq üçün bütün bu sahələrdən istifadə edir.

Eyni şirkət yeni məhsulu buraxmaq üçün öz saytında yüklənə bilən məhsul kataloqu yerləşdirib. O, yeni məhsulu göstərən Instagram videolarını paylaşıb və yeni məhsul səhifəsinə trafik çəkmək üçün Google-da bir sıra sponsorlu axtarış nəticələrinə investisiya qoyub. Bu şirkətin işlərindən hansının reklam, hansının marketinq olduğunu deyə bilərsinizmi? Cavab əslində çox sadədir. Instagram və Google-da görülən işlər reklamdır. Instagram reklam kanalı olmasa da, brendinq üçün bu prizmadan baxılır. Beləliklə, marketinq bu biznesdə hara uyğun gəlir? Bütün işlər marketinq prosesidir. Instagram, Google və veb-saytın birləşməsi müştəri yönümlü bir addım və eyni zamanda üç komponentli marketinq kampaniyasıdır. Bir şirkətin qazanclı olması üçün marketinq əvəzolunmazdır.

marketinq

Marketinqdə 4P

Marketinqin 4 P-si kimi tanınan bu ideyaya məhsul, qiymət, yer və tanıtım daxildir. Bu 4 P marketinqin bizneslə qarşılıqlı əlaqəsini göstərir. Marketinqin “4P” modeli, marketinq mix kimi də tanınır və bir məhsulun və ya xidmətin pazarda necə mövqeləndiriləcəyini təyin edən dörd əsas komponenti təsvir edir. Bu modelin məqsədi, bir şirkətin müştərilərə daha çox dəyər təqdim etməsinə kömək etməkdir.

Məhsul (Product)

  • Açıqlama: Bazarda satılan məhsul və ya xidmət. Bu, məhsulun dizaynı, xüsusiyyətləri, markası, təklif olunan dəyəri və digər əsas xüsusiyyətləri daxil edir.
  • Nümunə: Yeni bir smartfon modeli, onun ekran ölçüsü, kamera xüsusiyyətləri, batareya ömrü və s.

Qiymət (Price)

  • Açıqlama: Müştəri tərəfindən məhsul və ya xidmət üçün ödənilən məbləğ. Qiymət müştəri dəyəri, rəqabət və məhsul maliyyəti kimi bir çox amillərə əsasən təyin olunur.
  • Nümunə: Yeni bir smartfonun $500 qiymətə satılması.

Yer (Place)

  • Açıqlama: Məhsulun müştərilərə necə və harada təqdim olunacağı. Bu satış kanalları, satış nöqtələri və logistika kimi amilləri əhatə edir.
  • Nümunə: Smartfonun öz marka mağazalarında, onlayn mağazalarda və ya distribyutorlar vasitəsilə satılması.

Təşviq (Promotion)

  • Açıqlama: Məhsulun və ya xidmətin tanıtılması və bazarda brend tanınırlğı yönələn bütün fəaliyyətlər. Bu, reklam, satış təşviqatı və ictimaiyyət münasibətləri kimi işlər aiddir.
  • Nümunə: Yeni smartfonun televiziya reklamı, sosial mediada reklam kampaniyası və s.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

© Tan Media 2024